دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید شاد و غمگین به همراه ریتم عاشقانه و دوست داشتنی که میتوانید دانلود آهنگ ایرانی را دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید شاد و غمگین به همراه ریتم عاشقانه و دوست داشتنی که میتوانید دانلود آهنگ ایرانی را دریافت کنید

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام آتشم باش

 دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام آتشم باش

ترانه: امید صباغ نو, موزیک: محمد محتشمی, تنظیم: فتاح فتحی

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Atasham Bash
متن آهنگ جدید آتشم باش حجت اشرف زاده

میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم

ای پریزاده ی مو پریشان روی از این خسته دل بر مگردان

ماه افسون گر سر به زیرم پای عشقت الهی بمیرم

هرچه خواهی بگو آخر کار عشق خود را برایم نگه دار

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

مست مستم کن از خنده هایت تا بسازم بسوزم به پایت

آتشم باش و خاکسترم را هی بسوزان و هی پرپرم کن

میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم

ای پریزاده ی مو پریشان روی از این خسته دل بر مگردان

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام کدئین

 دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام کدئین

Hamid Hiraad – Codeine

ترانه : امید صباغ نو ؛ موزیک : حمید هیراد ؛ تنظیم : امیر میلاد نیکزاد

متن آهنگ جدید حمید هیراد به نام کدئین

مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم

چند ساعت شده از زندگیم بی خبرم

از همان جاده که تو رفتی و من ماندم و من بین این قافیه ها گم شدم و در به درم در به درم

بسته بسته کدئین خوردم و خوابم نگرفت بسته بسته کدئین خوردم و خواب نگرفت

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

این همه فاصله در جاده صد ریل قطار بال پرواز دلم کو که به سویت بپرم

من خدای غزل ناب نگاهت شده ام از رگ گردن تو من به تو نزدیک ترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

دانلود آهنگ امو باند به نام دلم میره برات

 دانلود آهنگ جدید امو باند بنام دلم میره برات

Download New Music Emo Band – Delam Mire Barat
متن آهنگ جدید امو باند بنام دلم میره برات :
نمیگی اینجوری که دل میبری ازم آخه چطور وابسته نشم
با این همه خوبیم مگه کس دیگه ای میاد به چشم
نمیگی وقتی میخوای از پیشم بری چطوری دل بکنم ازت
حتی اگه بد بشی باهام جای تو تو قلبمه فقط
از علاقم به تو کم نمیشه بیا آرامش خونم باش
یکمی دیوونم باش دلتو بده جونمو میدم جاش
حتی اگه همیشه تورو ببینمت هی بازم دلم تنگ میشه برات
یه حالی میشم وقتی که تو میاری اسممو رو لبات
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
یه حالی دارم با تو الان که مثل خوابه
چی بگم از علاقم که بی حد و حسابه
توی قلبم جای تو شده سفت و ثابت
یه زندگی واست بسازم که نبینی تو خوابت
همه ی دنیا به کنار من تورو میخوامو بس
حس توی اون چشات آخ که یه چیز دیگس
دلم از دستت ای وای داره میره از دست
همه درگیر توان آخه خوبی از بس
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ای وای

 دانلود آهنگ جدید قیصر به نام ای وای

Download New Music Gheysar – Ey Vay

متن آهنگ جدید ای وای از قیصر

احساسه قشنگم چی تو چشم تو دیده که هر چی رو نگاه کرد به چشم تو رسیده

تو اون خوابه قشنگی که تو بیداری دیدم جونمم واسه تو میدم

ای رویای شیرین سخته که نباشی دور تو میگردم هر جایی که باشی

من دل به تو دادم همون دیوونه ایم که تویه خاطره هاشی

ای وای صد ای وای از این حالت مستی که بهم میده همین صورت زیبا

ای وای صد ای وای به حاله منه عاشق به قلبه منه دیوونه و رسوا

ای وای از این چشمای گیرا از این دلبر شیدا

من ترسی ندارم که عاشقشمو کارم به چشم تو بیفته خیلی وقته بیقرارم

بیا قلبمو بردار به هیشکی دیگه نسپار تو دنیا عزیزم مثله تو من کیو دارم

ای وای صد ای وای از این حالت مستی که بهم میده همین صورت زیبا

ای وای صد ای وای به حاله منه عاشق به قلبه منه دیوونه و رسوا

ای وای از این چشمای گیرا از این دلبر شیدا

دانلود آهنگ کامران مولایی به نام نفس منی

 دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام نفس منی

ترانه و موزیک: حسن اطاعتی, تنظیم: سجاد باقری

Download New Music Kamran Molaei – Nafase Mani


متن آهنگ جدید نفس منی کامران مولایی

هی عسق اول و آخرم بلا نمونده بیاری سرم تو

که میدونی عاشقتم دیگه واسه چی میترسی

هی میدونی نفس منی تو چشم من و دست تو نیست

یه کاری نکن عاشقت دیوونه شه دستی دستی

سر به سر من میذاری چی میشه بگی دوسم داری

تو واسه منی من واسه تو دیگه بسه دوری

کی آخه تا کی داری ناز بیا با منه دیوونه بساز مگه نمیدونی دلم میره واسه تو چجوری

قلبم گیره که هرکاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم

آره آسون دل نمیدم ولی اگر بدم توی عاشقی یه دندم

قلبم گیره که هرکاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم

آره آسون دل نمیدم ولی اگر بدم توی عاشقی یه دندم

هی میدونی زدی به هدف سر تو میشم با همه طرف

واسه داشتنت پای هرچی باشه تا تهش هستم

هی بهونه میگیری چرا یهو میذاری میری بی هوا مگه نمیبینی چشامو رو همه بستم

باز اومدی میگی دیرته تو که میدونی دلم گیرته چرا با منی که عاشقتم این همه دورنگی

نه نشو انقد بی وفا نشو مث بی معرفتا سر هرچیز بیخودی با من چرا سر جنگی

قلبم گیره که هرکاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم

آره آسون دل نمیدم ولی اگر بدم توی عاشقی یه دندم

قلبم گیره که هرکاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم

آره آسون دل نمیدم ولی اگر بدم توی عاشقی یه دندم